Selasa, 20 Julai 2010

Affiliate cap cendol


Alhamdulillah,Allah beri aku ilham untuk mencoretkan sedikit ilham di awal pagi ini.Aku tau sesiape yg terbaca pasti akan tergelak dan hairan kenapa aku menulis sebegini.

Takpelah aku menulis mengikut gerak yg diilhamkan Allah kepada aku.
Aku menyertai Affiliate ini secara tak sengaja drp seorg rakan lama yg menghantar sms sebegini"Mike! Gua dapat lubang baru,Boleh buat duit walaupun lu tidur".Dlm hati bila baca sms dia aku berkata" pegi mampus la" Mungkin ada yg faham kenapa aku cakap macam tu betul tak?

Aku mmg susah nak percaya pasal mcm2 multi leval aku da join.Tak penah senang pun..senang cakap 10 sykt aku join, 20 kantoi..he..he..he..Klu kat internet jgn cakap kadang2 modal pangkal ciput,tau2 bila kira2 lebih rm1k aku dah kuar duit.

Lebih sebulan aku wat tak tau,Tiba2 satu hari waktu aku nak delete sms yg berkajang2 dalam hp,maka terpandanglah aku sms mamat tadi tu..Apa lagi dgn ringan tangan tanpa rasa berdose aku pun bukaklah simamat ni punye web site.

1st time aku bukak web site dia,aku mula jatuh cinta lantas ter- order 1 teh serai.Web site mantop,owner melayu.Modal ciput dan dapat barang pulak tu.Teh dia pun mantop rasenya dan senang cakap ade magik produk diorang ni.Nak jadi cite waktu barang sampai mak aku tengah sakit.Asbab minum teh serai diorang Allah izinkan mak aku baik.Bila tengok mak aku ok aku pun apalagi terpaksalah keluar untuk cari stok.

Dengan rasa berbesar hati ,aku pun pegilah ke Tmn melawati untuk lihat pejabat mereka beroperasi dan alhamdulillah terjumpalah salah seorang pengasas sykt ini.Terperanjat beruk aku tengok owner sykt ini,sempoi gila.Buat aku lebih terperanjat sistem pemasaran sykt tidak dilampirkan sepenuhnya di web page diorang.Dan bila aku tanya Dr yusri, dia kata memang sengaja diorang buat macam tu pasal,Diorang bukan fikir pasal biz plan sebaliknya produk.

"Produk mantop,program jalan sendiri".Dengan selamba Dr yusri cakap kat aku.Lebih pelik lagi bila dia kate affiliate dia tak bagus,modal kecil dan lambat kaya.Tapi nak buat duit minum teh paling2 cikai rm3000 sebulan tak masalah.Dia kata pelan tambahan yg bakal siap hujung bulan ni,sesiapa yg masuk,suka @ tidak wajib dapat income rm1008 sebanyak 254 kali.Jangan paksa orang masuk. Biz kita modalnya RM55.00 mahal tu..

Tapi betullah,Bila aku amati dgn kualiti produk,sistem web sykt ni dan cara diorang bayar bonus melalui sistem pemasaran yg tidak menciplak mana2 sykt yg ada kat dunia ni..Aku bangga untuk menyatakan walaupun nama affiliate ni orang belum kenal,tapi aku pasti satu hari nanti dia meledak tak tentu pasal sebab:-
  • Produk mantap
  • Modal sekali seumur hidup RM55
  • Murah,logik dan mudah
  • Bonus tak putus walau pun tak bergerak langsung(tunggu masa dapat duit je)
  • x binary,xpiramid,x skim,x pairing,x macthing,x maintain
  • Telus dan tak menindas
  • Biz boleh buat secara online @ offline
Klu korang nak tengok bonus yang dibayar oleh right secara sepintas lalu,sila tengok kolum bonus yang aku dah sediakan diatas.. ben10

Aku doakan agar affiliate sykt ini maju dan boleh mencabar affiliate yg datangnya dr luar lebih2 lagi affiliate mat salleh.Affiliate yg aku yakini pertama kali sifat yg sebegini di dunia.Semoga Allah memberi pertolongan dan majukan sykt kalian.

Sebab itu aku gelarkan Affiliate ini ,affiliate cap cendol.Sesuai untuk semua golongan dan menang-menang.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan