Ahad, 18 Julai 2010

Jenis Produk yg Ditawarkan serta Kelebihan Produk Bah. 1

Teh Serai Instant 4 dlm 1 pertama didunia.Bahan utamanya ialah estrak serai,estrak teh,bee pollen,gula perubatan dan l-carnitine dan diperkaya dengan vitamin c.Lebih hebat lagi produk ini di aktifkan dgn inergetic core system(Teknologi yg boleh menyalurkan macam2 maklumat utk dimasukkan didalam sesuatu dan mampu mewujudkan aura yang baik pada sistem tubuh.Cuma yang pastinya ini adalah produk minuman dan bukannya minuman yang bersifat ubat-ubatan.

Faedah:

Kepada sesiapa yang mengalami dan mempunyai sesuatu keinginan:
  1. Masalah angin didalam badan
  2. Stress dan mempunyai masalah tidur
  3. Bau badan dan lemah semangat
  4. Resdong,gout dan memiliki masalah tekanan darah
  5. Lemak yg berlebihan serta ingin berhenti merokok.
Anda dinasihatkan mengambil 1 peket pagi 2jam selepas@ sebelum sarapan dan 1 peket sebelum tidur malam.Dan bagi mereka yg ingin kuruskan badan ,anda dinasihatkan makan malam sebelum jam 8.

Makluman:

Untuk pengetahuan anda kita bukan sahaja boleh minum teh serai madu ini ,selain untuk makanan ,kotak dan bungkusannya jangan dibuang kerana semuanya boleh kita gunakan.
1.Kotaknya boleh dibuat lapik makanan anda di rumah,selain itu boleh diletakkan dibawah bantal untuk tujuan tidur yg nyenyak.
2.Peket bungkusan boleh diletakkan didalam peti ais anda untuk menyingkirkan bauan yg tidak enak di cium.Ia juga boleh diletakkan ke dalam rak kasut@almari kasut.

Boleh diuji:
Bagi anda yg merokok,sila keluarkan rokok anda (sebatang) dan rapatkan ke gambar teh di atas dlm masa`2 ke 3 minit.Kemudian hisap.Banyak perkara yg boleh dilakukan dgn produk ini.Bagi saya cukuplah setakat ini.Anda nilailah sendiri.

Harga RM55 beserta 1 set EH20[enegetic liquid] termasuk penghantaran dalam semenanjung.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan