Selasa, 27 Julai 2010

Orang dok tanya aku

Salam sejahtera...
Hari ada orang dok tanya aku apa beza,bos@35 dan bos@55.Yang bertanya pun bukan sesiapa tapi member2 yang aku dok jumpe kat ofis RightBrain tadi.Jadi klu ada dikalangan member2 aromaserai dok terbace blog aku ni,aku nak beritahu apa bezanya.Info ini aku dapat malam tadi bila aku pegi ofis rightbrain.

Untuk pengetahuan anda menjelang ramadhan nanti perniagaan rightbrain terbahagi kepada 3 bahagian.

1. Trading.
Trading ni lebih terbuka kepada mereka yang berminat untuk hal jual beli,yang tak suka terhadap sistem e-wallet.Individu ini biasanya lebih suka mendapat keuntungan terus.Ia lebih kepada perniagaan runcit.

2.Affiliate bos@35
masih lagi dikekalkan konsepnya serta bonusnya tetap sama.

3.Affiliate bos@55
Modal perniagaan RM55.00.Cuma pakej barang berubah(Teh dgn 1 produk terbaru.
Bonus tajaan meningkat kepada RM17.50 utk 1 id yang diperkenalkan kepada RightBrain.
Dan RM3.00 untuk setiap pembeli yang diperkenalkan oleh jaringan anda.
sistem pemasaran : level 8 matrik 5
Auto placement income untuk step 2(bos pool) dan step 3(RightBrain super pool masih dikekalkan).

Aku pernah beritahu tempoh hari ada plan tambahan untuk step 4(Bos daily profit plan)
Tapi ramai yang tak bersetuju takut lebih ramai member suka dok tunggu.Lebih baik keuntungan diberi kepada mereka yang kuat berusaha.
Atas dasar itu Bonus Tajaan meningkat ke RM17.50(hanya untuk Bos @ 55)

Bagi yang berminat untuk menyertai,sila ke ruangan free register untuk pendaftaran.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan