Rabu, 28 Julai 2010

Teh serai yang aku jual

selamat malam ...
Hari ini aku nak kongsikan dgn korang semua tentang teh serai yang aku jual ni.mungkin ada diantara kalian yang tak minat langsung tentang perniagaan affiliate.Tapi yang aku nak promo kat sini adalah tentang rasa,nikmat serta keindahan minuman yang diperbuat dari serai ini.

Ramai orang beranggapan teh serai yang aku jual bersifat uncang, yang mana bila nak minum kena tambah gula dan madu lebah untuk menyedapkan rasanya.Tapi yang sebenarnya tidak,ia tak tepat sama sekali.

Teh serai yang aku jual ni ,bersifat serbuk,Didalamnya ada teh,estrak serai,debunga lebah,dextrose , l- carnitine tartrade dan diperkaya dengan vitamin c.
Aku suka nak kongsikan seperkara 2 dekat sini yang mana teh serai ini banyak khasiat yang mungkin kalian terlepas pandang tentang beberapa fakta yang tidak dapat kita elakkan.
  1. Ia betul - betul bercampur dgn teh
  2. serai yang digunakan bukan bersifat serbuk atau serai kering tapi estrak serai
  3. boleh diminum tanpa perlu mencampur apa 2 bahan lagi.
  4. ia sangat sedap dan mendatang ketenangan diri apabila kita cuba untuk merasai keindahannya.
  5. komposisi bahan2 campuran yang dikurniakan oleh Allah dengan kehebatan dan keindahan masing-masing seperti serai dan madu lebah.
Cuma klu ada yang tak faham tentang dextrose dan l-carnitine.
Ini penjelasan ringkas dari aku.

L-carnitine Tartrade adalah salah satu komposisi yang selalu digunakan sebagai elemen pemecah lemak.Banyak sykt yg champion2 guna bahan ini dan mencampurkan dalam makanan tambahan yang boleh menguruskan badan.

Dextrose adalah manisan atau pun senang cakap gula yang perubatan yang tidak mendatangkan kesan lain sewaktu mengambilnya.Jadi bagi orang2 yg ada kencing manis dan darah tinggi tak perlu risau ketika mengambilnya.

Dan seperkara lagi yang aku nak kongsikan dengan kalian ialah:

Produk teh ini telah ditenagakan oleh sistem gelombang yang di panggil:Inergetix Core System
Apa benda tu???

Nak cerita lebih aku pun tak tahu nak kata.Tapi apa yang aku aku teknologi ini boleh mengalurkan sesuatu maklumat untuk dimasukkan ke dalam teh serai ini.

Ada orang tanya macam nama tu.? Baiklah korang mesti pernah dengar tentang air mineral bergelombang yang pertama di dunia.(Orang melayu kita yang bikin)
Macam tulah sifat teh serai ni.Senang nak cakap lagi dia ada aura.Takde pantang larang.Nak letak mana2 pun boleh.Nak langkah,nak letak kat t.v ke ,tepi komputer ke,atas peti ais dalam peti ais terpulanglah pada kite.

Kotak jangan dibuang,pasal boleh guna.Sachet bungkusan pun serupa ,dah minum teh tu sachet dia letak kat dalam peti ais insyaallah hilang bau hanyir.

Lillahi aku da cuba.Letak rokok,jajan,minuman berkarbonat,gula2,asam dan macam2 lagi.
Cuma hanya perlu rapatkan je dengan kotak teh serai tu.
Yang seronok ,bila kalian dah beli nanti,ambil h/phone tangkap gambar kotak teh serai tu dan cuba uji sendiri dgn mengambil sebatang rokok dan letak pada gambar teh dari handphone yang ade tu.Biar 2 minit.Lepas tu suruh la sesiapa punya rokok tu hisab.

Siapa yang perlu rasa produk ini?
  • Orang yang banyak angin dalam badan(Berurut sejam Rm20.00 matlamat nak buang angin dalam badan)
  • Ibu @ Ayah kite yang selalu lengoh2 sendi dan sakit pinggan
  • Masalah senggugut,sembelit,susuh nak kentut,susah nak berpeluh.
  • Susah tidur malam
  • Badan selalu lesu
  • Kepala serabut
  • Jiwa kacau
  • Badan berbau
  • Resdung
  • Jari tangan dan kaki kene ulat air
  • Lepas bersalin
  • Yang nak kurus
  • Gaut
  • Tekanan darah tinggi
  • Bersukan(Bagi mereka yang berumah tangga) Sebelum bersukan niat je..
  • Mengikut niat untuk apa yang kita inginkan (Dengan izin Allah)
Dalam 1 kotak ada 20 sachet
Rm35.00 je termasuk penghantaran.Klu tak buat affiliate pun takpe,bukannya ada paksaan.
Rm35.oo siap hantar satu semenanjung.
Terpulanglah ada kala menang membeli,menang memakai.Produk ini bukanlah ubat ia hanya minuman biasa je.Buatan Malaysia.Buatan Muslim.Jika berminat sila ke halaman free register/order.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan