Ahad, 1 Ogos 2010

Aku Pun Hamba Tohan Macam Korang Juge

Aku bukanlah nak mengadu atau sengaja nak menulis.Hari ini aku sedih sangat pasal menerima sms yang bukan - bukan pasal ruangan blog aku ini.Salah ke aku cuma nak promo produk orang islam yang aku rasakan kewujudannya sedikit sebanyak memberi manfaatnya pada diri aku dan insan - insan yang memerlukan program - program yang murah dan tak ikut cara kebiasaan yang ada hari ini.

Kalau rasa meluat ke ,ape ke,simpanlah dalam hati.Dan kalau nak maki sekali pun makilah jangan sampai hantar sms dan cakap yang bukan-bukan.

Aku pun hamba tohan macam korang juge.Aku bertakbir seperti mane korang bertakbir ,aku mengucap sama seperti korang mengucap.Aku boleh menbezakan mana intan atau kaca.

Tapi kalian janganlah bimbang,aku memohon pada Allah agar diampunkan dosa sekalian umat muhammad.Dan macam manapun aku tetap dengan pilihan aku iaitu menjual teh serai untuk RightBrain untuk semua.

Ramadhan telah datang kembali,bulan sekalian umat untuk menambahkan ibadah dan merebutkan satu hari yang lebih baik dari seribu bulan.Berpuasalah dengan sebenar-benar puasa.Dan bukan puasa makan tapi puasa yang dapat memberi bekas kepada jiwa rohani kite.Berpuasalah hanya untuk Allah dan Kerana Allah.

Aku mendoakan agar puasa tahun ini menjadi puasa yang lebih bererti daripada yang telah lalu.Semoga kite dianugerahkan Allah dengan pelukan dan rahmat sepanjang ramadhan nanti.Atuk aku selalu kate nak cari lailatulqadar cari pada 10 hari terakhir yang harinye sama seperti kita mula berpuasa.Wallahu alam.
Aku berundur dahulu seperti biasa aku nak buat promosi" Jangan Lupa Untuk Mencuba Teh Serai Yang Aku Jual Ini.RM35.00 je.Termasuk Kos Penghantaran Ke Semenanjung.














































































Aku memilih sesuatu peluang yang aku rasa wajar untuk aku rebuti.Didalam blog aku sebelum ini pun aku tak pernah memaksa korang joint pun.Tetapi aku rasa ia lebih mulia dari aku memfitnah,mengampu,mencuri atau pun sesuatu pilihan yang boleh merosakkan akhlak dan tauhid aku kehadrat ilahi.

Aku dengan lapang dada memaafkan apa2 yang terlintas dan terlepas dari mulut kalian.Tapi kalau kalian tahu siapa kalian di sisi Allah,mungkin kalian tidak akan berbuat sebagai mana orang tak waras lakukan.

Tapi takpelah,aku juga minta maaf seandainye penulisan aku menimbulkan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan