Khamis, 5 Ogos 2010

Pengumuman Pelancaran

Salam.....rahmat dan kesejahteraan.
Buat pemasar2 internet yang hebat.Ingin saya maklumkan di sini pelancaran pelan perniagaan terbaru aromaserai akan dilancarkan pada 10/8/2010 tepat jam 12.01 pagi.

Pelan perniagaan Rm55.00 menggabungkan produk terbaru aromaserai iaitu E h2o dengan mana 2 produk aromaserai yang sedia ada seperti set teh @ minyak dalam 1 harga...iaitu rm55 termasuk penghantaran.Jadi dgn bermodalkan Rm55.00 anda akan dapat semburan tenaga hayat aromaserai.com dan teh@minyak aromaserai.com .

Apa yang menanti anda seandainya anda berjaya menjadi pemasar yg cemerlang?


  1. Bonus tajaan terus-Rm17.50 bagi setiap 1 id yg dikenalkan pd sykt.(L1 - L8)
  2. Bonus jaringan niaga- Rm 3.00 untuk setiap i.d dari L1 - L8
Bagi pemasar yang mencapai income rm85 dari bonus di atas,anda layak untuk masuk ke bos pool dan rightbrain super pool secara auto placement.

Potensi pendapatan :

step 1= potensi pendapatan Rm1.3 juta
step 2= potensi pendapatan Rm 2400.00
step 3= potensi pendapatan rm 90.000

Bos @ 35 masih berjalan seperti biasa.Dan bayaran bonus juga seperti biasa.
Maklumat di atas hanya di jelaskan secara ringkas dan untuk penerangan lanjut anda boleh lihat halaman yang berada di sebelah atas.

Saya tidak memaksa anda untuk menyertai tetapi harus anda ingat mungkin untuk kali ini nasib anda berubah.
Dengan latihan yang diberikan oleh syarikat dan sedikit usaha  diri serta meletakkan kepercayaan yang penuh pada ilahi pasti ada sesuatu yang menunggu kita.

Pilihan ditangan anda,hidup itu 1 pilihan.Anda jgn lupa ayah,ibu,adik dan kawan anda mungkin rakan orang lain juga.Bertindak cepat memastikan anda menjadi pemasar internet yang berjaya di samping produk sykt yang hebat dan berbukti unggul.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan