Sabtu, 28 Ogos 2010

Bukan nak jadi kaya tapi ........

Bukan nak jadi kaya tapi dapat senang pakai dan belanja jadilah.Pasal tu terlintas kat kotak pemikiran aku untuk namakan blog ini Affiliat cap serai.

Mana nak ada orang percaya RM35 boleh mengubah kehidupan ,memang betul ,tapi tahukah anda jika Allah berkehendak untuk tujuan itu adakah kita akan tahu..

Aku bersyukur kepada Allah sebab izinkan aku memasukkan video plan pemasaran aromaserai dalam you tube hasil pertolongan sahabat aku fauzi.Dan insyaallah lepas ini akankan upload kelebihan produk melalui video.

Dan kepada yang berminat nak buat perniagaan ini boleh menggunakan video tersebut sebagai alat membuat pemasaran mengikut kaedah masing2.Ambillah kesempatan ini untuk manfaat hidup kita.Siapa tahu,kehebatan yang ada pada diri anda membolehkan anda berpeluang mendapat income yang besar.Tak payahlah nak sembang puluh ribu sebulan.Kalau boleh dapat RM500.00 pun berapa banyak yang anda boleh selesaikan.

Logiknya,kalau RM35 @ RM55 membuatkan anda sukar membuat keputusan ,lupakanlah perniagaan besar yang ada diluar sana.Nak berniaga goreng pisang pun belum tentu modalnya RM35@RM55...

Hidup satu  pilihan,Kejayaan adalah pilihan ,kegagalan juga adalah pilihan.Tepuk dada tanya kepala...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan