Jumaat, 20 Ogos 2010

Seronoknya kalau duduk rumah boleh dapat duit.

Seronoknya kalau duduk di rumah boleh dapat duit.Itulah pertama kali aku terfikir macam mana perkara ini boleh berlaku?Susah ke?Klu boleh macam mane? Klu iklan dalam internet pulak berlambak2 .
Macam biasala ,kawan rase kawan2 yg terbaca penulisan kawan ini pasti ade buat benda yg sama iaitu melabur beramai2 dgn harapan tak sampai 5 minggu dalam akaun ada 10k ke atas.


Yang login face book dapat seratuslah dan macam2 lagi.Tapi tidak kawan sangka2 rupenye dah berlambak e-book kawan beli.Nak menunggu org klik pun satu macam juge.Maklumlah tak payah kawan2 yg dok bace bende ni ,kawan pun sama konon2 nye jadilah dapat rm3k ke 5k sebulan pun jadilah.Tapi malangnya yang di tunggu tak juga tiba.Yg dibayang tak pulak menjadi.


Tapi kawan terpaksa akur dan terpaksa mengaku kelemahan diri yang kawan ni ,dalam hal yg berkaitan internet mmg bodoh dan juge tuli.Tapi tak mengape..kawan pun bukan kaki yg mudah untuk putus asa.Harapan kawan,member2 yg tak sengaja baca tulisan kawan ni mempunyai pemikiran  yg same iaitu jgn berputus asa.Yang dah berlalu biarkanlah ia terus berlalu.Yg penting kita wajib untuk terus melangkah...


Hari ini kawan berbangga kerana kawan dah jadi pemasar internet,walau pun belum kaya tapi jadilah merasa juga hasilnya.Sapa nak bagi modal hanya sekali ,pun begitu kalau nak di ikutkan bukan modal.


Cuba fikir,hari tu kawan dok keluarkan RM35.00,kawan dapat produk.Produk pula berkualiti,hebat dan boleh kita nikmati sendiri.Manfaatnya kawan sendiri dah tengok,sehinggakan faedahnye dapat kawan kongsikan degan ibu kawan sendiri.Hari ini pun kawan bukanlah dapat income 5 angka tapi Alhamdulillah kalau rm300 pun kawan rasa happy sebab modalnye Rm35.00..Logik pada akal dan fikir.Tapi kawan dah dapat lebih dari itu..


Hari ini pekej terbaru telah dikeluarkan ,Beli barangan beharga RM55.00 kita dapat 2 produk.Produk pula sykt hantar di depan pintu rumah tanpa kita bersusah payah.Dan bila kita dah rasa dan nikmati sendiri barulah kita boleh berkongsi faedah yg telah kite dapat dari ape yg telah kita belanjakan.

Cuba bayangkan RM17.50 kita peroleh daripada sykt dgn perkenalkan seorg pengguna.Dan lagi RM2.50 kita peroleh drp tiap2 pengguna dalam jaringan kite dari L1 hingga L8.Itu tak termasuk RM2.50 lagi bila didalam jaringan kite ada 5 pengguna dalam 1 kump yg lengkap dr L1 hingga L8.Kite pulak boleh menaja seramai yang mungkin.Sistem e-wallet dan trading system semuanya di sediakan oleh pihak sykt.

Yg bagusnya pihak sykt tidak menjanjikan auto placement income pd peringkat awal tetapi apabila income kite mencecah ke RM85.00 kite akan di bawa ke peringkat yg setrusnya.Pada waktu ini barulah pihak sykt menyediakan auto placement income.Yg mana kite berpeluang mendapat income Rm114.24 berulang2.


Mudahkan.Modal sekali dapat produk.Produk dihantar tanpa bayaran.Bila kite berkehendak terserah macam mana nak jana pendapatan.Ia tiada paksaan dan yg syok nye tiade nak mantain bulan untuk dapat income.
sistem pern sykt Level 8 dgn Matrik 5.Kalau sempurna dapatlah 1.46 juta...Tapi tak payahlah nak cari juta2 klu gagal 99% pun. RM14000.00 siape nak bagi kepada anda.


Kepada pemasar internet yg hebat dan member yg baru nak belajar.Kawan nak berkongsi peluang ini untuk kebahgiaan bersama.Kalau produk hebat,pelan pemasarannya mantap...susah ke kite nak buat???????

Hidup satu pilihan,pilihan ditangan anda.istikharah kepada tuhan ,untuk dapatkan khabar tindakan.
wassalam dari kawan..fakir ahmad pemasar jualan







Tiada ulasan:

Catat Ulasan